گزارش تصویری جلسه هئیت تجاری ونزوئلا با سازمان نظام پزشکی ایران

صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن 1401

در دومین روز از حضور هیئت ونزوئلایی در ایران، جلسه­ای مشترک با سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با حضور آقای دکتر رئیس زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی و برخی از همکاران شاغل در مجموعه سازمان، من جمله آقایان دکتر اکبر رنجبرزاده، معاونت اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی، دکتر سعید کاظمی، مدیرعامل صندوق تعاون به همراه آقایان خوزه ماچادو، آلبرتو گالیندز و فرانسیسکو یانس از طرف هئیت ونزوئلایی و خانم دکتر الفتی و آقای مهندس تنهایی و آقای پوریامهر، مترجم گروه، به نمایندگی از شرکت آرا مهر آونگ برگزار شد. آقای دکتر احمد مقدم قشلاق، رئیس هیئت مدیره شرکت آرا مهر آونگ نیز به صورت ویدیوکنفرانس از مکزیک در جلسه حضور داشتند.

در این جلسه گفتگو­های مفیدی پیرامون امکانات و فرصت های موجود در کشور ونزوئلا اعم از صادرات تجهیزات پزشکی، بورسیه دانشجویان، تولید دارو و تجهیزات پزشکی، اعزام پزشک، ساخت کلینیک و بیمارستان صورت گرفت و بر ادامه گفتگوها و رایزنی ها در روزهای آینده تاکید شد. آقایان مهندس تنهایی و خوزه ماچادو به نمایندگی از طرفین جهت پیگیری امور مطروحه انتخاب شدند.

در پایان جلسه نیز به رسم یادبود، لوح تقدیر و هدیایی از طرف سازمان نظام پزشکی به هیئت ونزوئلایی و آقای مهندس تنهایی به نمایندگی از شرکت آرا مهر آونگ تقدیم شد.